Z rynku FMCG

  • Olej Polski rusza z kampanią reklamową

    Czwartek, 10 października 2024

    Komagra, producent Oleju Polskiego, rusza z nową, ogólnopolską kampanią reklamową, promującą produkt powstający wyłącznie z polskiego rzepaku. Czytaj więcej »

  • Lekkie przekąski Sonko

    Czwartek, 10 października 2024

    Sonko to 30 lat doświadczenia i lider rynku w produkcji zdrowszych przekąsek opartych na ryżu. Czytaj więcej »

  • Wielkopolski Indyk – ekspert metody sous vide

    Czwartek, 10 października 2024

    Pełnowartościowe dania z mięsa indyczego przygotowywane metodą sous vide to jedna ze specjalności firmy Wielkopolski Indyk. Czytaj więcej »

  • Energy Blast – Ty nie spróbujesz?

    Czwartek, 10 października 2024

    W październiku na TikToku wystartowała muzyczna kampania #EnergyBlast wspierana działaniami influencer marketingu pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »

  • OREO przedstawia nową recepturę z jeszcze większą ilością kakao – teraz to najsmaczniejsze OREO ever! Czytaj więcej »

  • VEGETA rusza z loterią dla konsumentów – to wyjątkowa okazja, aby zakręcić smakiem ulubionych potraw i wygrać atrakcyjne nagrody, gdyż każdy los wygrywa! Czytaj więcej »

  • Egzotyczne smaki Jumi Jumi

    Czwartek, 10 października 2024

    Odkryj wyjątkowy smak Jumi Jumi – owocowego napoju z zawartością 25% soku i 25% galaretki kokosowej nata de coco! Czytaj więcej »

  • Dan Cake. Jedz jak chcesz!

    Czwartek, 10 października 2024

    Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Czytaj więcej »

  • Miksy Kawowe Mokate w nowej odsłonie

    Czwartek, 10 października 2024

    Linia produktów MOKATE w kategorii Miksów Kawowych w ostatnim roku przeszła totalną metamorfozę. Czytaj więcej »

  • Złoty Laur Klienta 2024 w kategorii „Dystrybutorzy z segmentu HoReCa” dla Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa, Złoty Laur Klienta dla marki własnej Topseller w kategorii „Jakość w najlepszej cenie”, Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla Selgros oraz tytuł Solidny Pracodawca Roku 2023 dla firmy Transgourmet Polska. 2024 rok przyniósł masę wyróżnień dla Transgourmet Polska... Czytaj więcej »

  • Firma Sokołów podejmuje wiele działań edukacyjnych i promujących zdrowy tryb życia wśród dzieci i młodzieży. Tematowi komponowania wartościowej diety najmłodszych poświęcone były kolejne warsztaty w Akademii Qulinarnej Sokołów, w których uczestniczyli influencerzy wraz z dziećmi. Odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące zasad żywienia dzieci udzieliła Michalina Klukowska,... Czytaj więcej »

  • Według najnowszego raportu Gemius 2024, konsumenci nadal preferują dostawę do automatów paczkowych przy zakupach online (81%), z wyraźną dominacją urządzeń Paczkomat® (88% wskazań). W przypadku zwrotów również preferują automaty paczkowe (36%), a Paczkomat® znajduje się na pierwszym miejscu z 82% wskazań. InPost w tym roku po raz pierwszy zajął miejsce lidera, z wynikiem 45%... Czytaj więcej »

  • Dzieci w Browarach Warszawskich nigdy się nie nudzą - 13 października, o godzinie 14:00 odbędzie się ostatni w tym sezonie plenerowy koncert „Jazz dla dzieci”. Wstęp jest bezpłatny. Czytaj więcej »

  • Odpowiedzi na to pytanie postanowiła udzielić firma Henkel poprzez akcję edukacyjną „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”, której ambasadorami zostali Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler i Ewa Pajor. Akcja ma na celu uzmysłowienie, jak codzienne dobre nawyki i wybór odpowiednich środków do sprzątania czy pielęgnacji może wpływać na to, jak będzie... Czytaj więcej »

  • Jak wynika z Raportu Food Trendów Pyszne.pl 2023/24, choć Polacy uwielbiają rodzimą kuchnię, coraz chętniej sięgają po przysmaki z różnych zakątków świata. Idealnym przykładem są pierogi. To z pozoru jeden z najprostszych przepisów, lecz każda kultura ma na niego swój własny pomysł – i zamyka w cieście i farszu swoje ulubione smaki. Dzień Pieroga obchodzony 8... Czytaj więcej »

  • Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także... Czytaj więcej »

  • W 2023 roku sieć Lidl przekazała lokalnym oddziałom Fundacji Caritas ponad 38 ton żywności dla potrzebujących, o wartości ponad 1,3 mln złotych. Czytaj więcej »

  • Interaktywne ekspozycje, multimedialne atrakcje, możliwość dotykania, smakowania, wąchania. To tylko kilka powodów, które sprawiają, że muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel jest tak popularne. Potwierdzają to tłumy zwiedzających. Czytaj więcej »

  • Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych już otwarte

    Poniedziałek, 07 października 2024

    4 października 2024 r. odbyło się uroczyste otwarcie nowego Muzeum Tyskich Browarów Książęcych. Historię serwuje się tu nowocześnie i z wielką pasją, zaś jej zgłębianie to fascynująca podróż w czasie przez cztery wieki warzenia „Złota Tychów”. Czytaj więcej »

  • Tegoroczne wydarzenia muzyczne Festiwal ŻYWIEC Męskie Granie 2024 i 30. Pol’and’Rock Festival po raz kolejny zakończyły się sukcesem, a Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa z satysfakcją podsumowują swoje zaangażowanie w te wyjątkowe wydarzenia. Jako oficjalni Partnerzy gastronomiczni, zapewnili smaczne jedzenie i zimne napoje zarówno artystom, jak i uczestnikom imprez. Czytaj więcej »

  • Auchan Polska, dołącza do akcji Pink October

    Poniedziałek, 07 października 2024

    Auchan Polska już po raz kolejny w październiku dołącza do akcji Pink October i realizuje kampanię Pomagajmy pełną piersią na rzecz budowania świadomości raka piersi skierowaną do klientów i pracowników sieci. W ramach realizowanej akcji charytatywnej sprzedaż oznaczonych różową wstążką ubrań marki InExtenso Auchan wspierać będzie działania Fundacji Onkologicznej Alivia. Czytaj więcej »

  • Rozbudowa fabryki Nutricia nabiera tempa

    Piątek, 04 października 2024

    W zakładach produkcyjnych Nutricia w Opolu trwają intensywne prace, których efektem będzie rozpoczęcie w 2025 r. produkcji preparatów do żywienia dojelitowego. Realizacja projektu rozpoczęła się już 3 miesiące po ogłoszeniu we wrześniu 2023 r., wartej 230 mln zł, inwestycji. 1 lipca osiągnięty został ważny kamień milowy całego przedsięwzięcia - budynek przygotowano na... Czytaj więcej »

  • Sieć Auchan zdecydowała się na udostępnienie wózków dla psów w kolejnych 9 sklepach. Od października br. wózki dla psów dostępne są dwunastu sklepach sieci w Polsce. Czytaj więcej »

  • Z okazji początku roku akademickiego sieć Biedronka podsumowuje program praktyk letnich, a także przedstawia szczegóły nowego programu stażowego, dzięki któremu wychowankowie objęci pieczą zastępczą, mieli możliwość rozpoczęcia pierwszej pracy, zdobywając cenne umiejętności, szczególnie kluczowe w pierwszych latach samodzielnej dorosłości. Czytaj więcej »

  • Carrefour i MoneyGram rozszerzają współpracę

    Piątek, 04 października 2024

    Carrefour Polska kontynuuje rozwój współpracy z MoneyGram, umożliwiając swoim klientom realizację łatwych i bezpiecznych przekazów pieniężnych w kraju oraz za granicą. Usługa ta została już uruchomiona w 90 hipermarketach Carrefour, a w najbliższym czasie obejmie wszystkie duże sklepy tej sieci w naszym kraju. Czytaj więcej »

  • Już po raz trzeci mieszkańcy Mazur i licznie odwiedzający ten region turyści mieli okazję przemierzyć smakowity Szlak Maślanki Mrągowskiej. W inicjatywie udział wzięło kilka tysięcy osób, a 300 z nich otrzymało tytuł Zdobywcy Szlaku. Zwieńczeniem tej innowacyjnej, kulinarno-turystycznej atrakcji było wielkie Święto Maślanki Mrągowskiej. Czytaj więcej »

  • Jaką kawę najchętniej pijemy?

    Czwartek, 03 października 2024

    Dla wielu Polaków kawa to coś więcej niż napój – to nieodłączny element porannego rytuału lub sposób na relaks w ciągu dnia. Jak potwierdza badanie przeprowadzone przez Empik, jesteśmy prawdziwymi smakoszami – prawie 70% ankietowanych pije kawę, bo po prostu lubi jej smak. Właśnie z myślą o pasjonatach i domowych baristach, powstał Festiwal kawy i sekcja Lookbook by Empik... Czytaj więcej »

  • W niedzielę 29 września 2024 r. w Giżycku odbył się dziesiąty etap wyścigów w ramach cyklu Łaciate Mazury MTB. Po zakończeniu finałowych zmagań rozdano nagrody w klasyfikacji generalnej – zarówno indywidualnej, jak i drużynowej. Sponsorem tytularnym zawodów była marka Łaciate, należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, zaś sponsorem strategicznym – m.in. Łaciate... Czytaj więcej »

  • Zmiany klimatu zagrażają produkcji kawy

    Środa, 02 października 2024

    Ponad 12,5 mln gospodarstw na świecie, w większości małych do 5 ha, uprawia kawowce. Chociaż ceny kawy na światowych rynkach od wielu miesięcy pną się w górę, nie przekłada się to na wyższe zyski dla rolników. Ich problemem jest nie tylko marginalizacja w łańcuchach dostaw, lecz również dynamicznie rosnące koszty produkcji i zmiany klimatu, np. przedłużające się susze... Czytaj więcej »

  • PINTA zbuduje w Beskidach firmowy taproom

    Wtorek, 01 października 2024

    Po pięciu latach od uruchomienia własnego browaru i wprowadzenia na rynek lokalnego piwa Beskidy właściciele rzemieślniczego Browaru PINTA zdecydowali, że zbudują w Wieprzu swój firmowy taproom. Czytaj więcej »

więcej artykułów